raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2002

slyszycie podklad? powiedzcie ze tak
to jest wlasnie industrial r’n'b,
strasznie mnie ostatnio ten gatunek kreci, jest boski
polecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam wsciekle :)
jade juz, jade do tego kraka…
pahaaaaaaaa
utwor: brandy – what about us

wszystko co dobre musi sie skonczyc, podobnie jest z weekendem, wracam dzis do krakowa, ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo, juz stesknilem sie za ludzmi ktorych dzisiaj zobacze… jak fajnie, nie wiem czy bede w przyszly weekend, zobaczymy, moze uzupelnie bloga z innego kompa… ;)
see you later

ah…… mnie też dostapił zaszczyt wpisania sie raff-owi( dzieki slonko!!!), haha a ja jestem podwojnie uhahana bo juz dzisiaj dostapił mnie zaszczyt wpisania sie komus na blogu, chyba zaczne pobierac od tego opłaty …..hm ciekawe ile bym na tym zarobila? ..,no ale te moje konspiracyjne plany zostawie na pozniej teraz porusze nieco głebsze problemy ; mianowicie ja tez uwazam ze Rafał to odjazdowa osóbka i ciesze się że mogłam go spotkac na swojej drodze, szkoda tylko ze tak dawno sie nie widzielismy ale mam nadzieje ze to sie kiedys zmieni !!!!!!! a na razie to tyle bo czuje ze mnie wena opuszcza wiec wole sie pozegnac zanim mnie całkowicie opuści!!!sumujac te moje wszystkie wypociny: cieszę się że Cie mam ;-))))) pa

Hm…w dniu niedzielnym 24 lutego 2002 roku spotkal mnie niezwykly zaszczyt: pozwolono mi dodac do blogu Rafalka wlasna notke:)Oczywiscie w takich sytuacjach jak ta nic szczegolnie oryginalnego nie przychodzi mi do glowy, wiec nie spodziewajcie sie znalezc tu jakichs zlotych mysli:) Moze tak: Rafalek to super gosciu, ma fajne pomysly na zycie, kupe talentow, umie sie ubrac (pewnie dlatego tak szaleja za nim dziewuchy:)) i w ogole fajnie sie robi, jak wchodzi do pokoju. Trzymaj sie Raff! Pozdrawiam tez wszystkie tlumy, ktore to beda czytac teraz i na wieki wiekow amen;) Pa:)

nie wiedziec czemu wlasnie dzisiaj, kiedy mam ochote sobie posiedziec on-line, posciagac mp3 i pouzupelniac bloga, moj provider internetowy robi sobie jaja ze swoich klientow, przeciez taki cyrk jaki oni odstawiaja to zenada, teoretycznie internet mi chodzi, dlatego jestem w stanie np. umiescic ta notke na blogu, ale co jakies 3 minuty sa cholernie denerwujace przerwy, nie moge wejsc na irc’a, nie moge wyslac spokojnie sms’a, co z tego ze mam stale lacze kiedy mniej wiecej raz w miesiacu zdarzaja sie takie nieprzewidziane akcje, karygodne i oplakane, jednak powinienem tutaj chylic czola przed uzytkownikami tepsy oni to dopiero maja cierpliwosc.
/me chyli czola… ;)

witam,
widzieliscie co dzieje sie za oknem? i jak ja mam chodzic na uczelnie kiedy wszedzie tyle sniegu ;) przeciez bedzie mi zzzzzzzzimno, znowu musze zaczac sie cieplej ubierac, a tak tego nie lubie. wyjezdzam na costa del sol, tam caly rok jest cieplo, prawie i nie bede sie niczym przejmowal, jedyny problem to … a co tam, kasa tez sie znajdzie ;). jutro znowu MANIC MONDAY, dlaczego, co ja zrobilem, dzieki bogu nie ma architektury drewnianej o osmej rano i zajecia zaczynam o 15.15 beda trwaly tylko albo az 3 godziny, musze pokazac, przynudzac i opowiadac o moim projekcie bramy wjazdowej do ‚nowego’ wydzialu architektury w kraku, zrobilem makiete wstepna z klockow lego, przypomnialem sobie jak ja uwielbiam sie nimi bawic. przydaloby sie jeszcze narysowac kilka arkuszy i opracowac to jakos graficznie… idem wienc ;) do mojej kochanej robotki, wroce pozniej i napewno cos napisze… pa

porządki

2 komentarzy

wreszcie zrobilem troche porzadku na moim pulpicie, wywalilem stare mp3, poprzenosilem odcinki przyjaciol i teledyski w odpowiednie miejsca, teraz wszystko wyglada slicznie, popatrzcie sami ;P

pulpit.jpg

to kolejny projekt, niestety jestem zmuszony umiescic go bez dzwieku, bo ten wazy prawie 2MB, ta prezentacja – 476KB, zapraszam

postanowilem umiescic on-line jeden z moich starszych projektow www. strona konkursowa na grafkom 2000, 1 miejsce, waga 242KB, zapraszam do ogladania

to jest niedzisiejszy raff,
zaspany,
zmeczony projektem,
wczorajszy…

dzis.jpg

  • RSS