raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2003

hej hej.
nie mam juz psa. nie napisze wiecej bo jestem w kafejce. do z/r/obaczenia wkrotce.

w tej chwili sciagam nastepujace plytki:
massive attack – 100th window
the streets – original pirate material
blue six – beautiful tomorrow

subiektywnej recenzji mozecie spodziewac sie wkrotce. a tak wogole, to wstyd ze jeszcze nie mam massive i the streets. przeciez to wyszlo wieki temu… ale jestem zacof. ;) o blue six uslyszalem relatywnie niedawno (w prozaku we wtorek) wiec jestem usprawiedliwiony. lacze sie poprawilo. 3majcie kciuki, moze jeszcze dzisiaj on-line bedzie cala maddy…

massiveattack.jpgthestreets.jpgbluesix.jpg

re: rupert

2 komentarzy

ja go chyba zabije… obudzil mnie o 5 rano. zrobil kupe w kuchni i sie cieszy… na szczescie mama posprzatala i ‚lekko’ mu wytlumaczyla ze ‚nie wolno’. teraz siedzi i gryzie jakas zabawke. ma zakaz wstepu do pokoju rodzicow, z powodu nawozenia dywanu.

nie pojechalem na uczelnie bo mi sie nie chcialo. pewnie pojade jutro bo we czwartek wypadaloby wyskoczyc do prozaka, szczegolnie ze w piatek nie dam chyba rady. przez swieta nie zrobilem nic – mam w dupe 2 projekty i 2 nowe trzeba kiedys zaczac… oj bedzie goraco. dobra, ide powkurzac psa.

mam niemale problemy z laczem internetowym (jest po prostu very wolne) i wyslanie mp3 zajmuje mi sporo czasu, takze prosze o cierpliwosc.

p.s.
mam psa! wyżeł niemiecki. wabi sie RUPERT. :))))))))))))))))))))))))))))

ja odlatuje.
nareszcie mam nowy album madonny american life.
kazdy kawalek jest swietny. polecam: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.
swiatowa premiera plyty JUTRO!!!

madonnaamericanlife.jpg

[01] Madonna – American Life /4.58/
[02] Madonna – Hollywood /4.24/
[03] Madonna – I’m So Stupid /4.08/
[04] Madonna – Love Profusion /3.38/
[05] Madonna – Nobody Knows Me /4.39/
[06] Madonna – Nothing Fails /4.48/
[07] Madonna – Intervention /4.54/
[08] Madonna – X-Static Process /3.49/
[09] Madonna – Mother & Father /4.33/
[10] Madonna – Die Another Day /4.33/
[11] Madonna – Easy Ride /5.05/

…wiecej wkrotce

Plytka ktora ostatnio wpadla mi w rece:
Gotan Project – La Revancha Del Tango
GŁĘBOKO POLECAM…

gotan.jpg
00001.JPG 00003.JPG 00006.JPG 00008.JPG 00011.JPG

00013.JPG 00015.JPG 00017.JPG 00022.JPG 00024.JPG

00027.JPG 00029.JPG 00033.JPG 00036.JPG 00038.JPG

00040.JPG 00043.JPG 00045.JPG 00047.JPG 00049.JPG

00051.JPG 00054.JPG 00056.JPG 00059.JPG 00061.JPG

00063.JPG 00064.JPG 00067.JPG 00070.JPG 00074.JPG

00076.JPG 00078.JPG 00080.JPG 00082.JPG 00084.JPG

00086.JPG 00089.JPG 00092.JPG 00096.JPG 00098.JPG

00100.JPG 00102.JPG 00105.JPG 00111.JPG 00114.JPG

00118.JPG 00120.JPG 00123.JPG

Udalo sie – dostalem nareszcie ten kawalek. Kojarzycie reklame d&g underwear / eyewear / … ktora jest emitowana na mtv? Muzyka wykorzystana w tej reklamie to: Irene Nonis – Recogn-Eyez. Juz wrzucilem na serwer. Jest wasza ;)

d&g.jpg

@ P O B I E R Z @ Irene Nonis – Recogn-Eyez @ P O B I E R Z @

-n-d-

4 komentarzy

I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I hope I hold a special place with the rest of them
And you know it makes me sick to be on that list
But I should have thought of that before we kissed

You say you’re gonna burn before you mellow
I will be the one to burn you
Why’d you have to go and pick me?
When you knew that we were different, completely

I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I hope I hold a special place with the rest of them
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend

I’m another ex-girlfriend on your list
But I should have thought of that before we kissed

Your wildness scares me
So does your freedom
You say you can’t stand the restrictions
I find myself trying to change you
If you were meant to be my lover I wouldn’t have to

And I feel so mean, I feel in between
‚Cause I’m about to give you away

I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend (for someone else to take)
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend (am I making a mistake?)
I hope I hold a special place with the rest of them (all the time that we spent)
I kinda always knew I’d end up your ex-girl, friend

I’m another ex-girlfriend on your list
But I should have thought of that before we kissed
I’m another ex-girlfriend on your list
But I should have thought of that before we kissed

I’m about to give you away for someone else to take
I’m about to give you away for someone else to take

We keep repeating mistakes for souvenirs
And we’ve been in between the days for years
And I know that when I see you I’m going to die
I know I’m going to want you and you know why
It’s going to kill me to see you with the next girl
‚Cause I’m the most gorgeously jealous kind of ex-girl

But I should have thought of that before we kissed…

I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend
I hope I hold a special place with the rest of them
I kinda always knew I’d end up your ex-girlfriend

I’m another ex-girlfriend on your list
But I should have thought of that before we kissed
I’m another ex-girlfriend on your list
But I should have thought of that before we kissed

porto300_4.jpg

  • RSS