raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2003

NA ZDROWIE

4 komentarzy

wszystkim zycze szczesliwego i szalonego 2004! wszystkiego czego zyczy sie z wszystkich okazji, bo te okazje czekaja na was w 2004. 3mac sie zdrowo i cieplo, bo jak nie! to zobaczycie!

na zdrowie

22

5 komentarzy

zamykaja mi sie oczy…
sytuacja sie poprawila – z deka :)
bardzo mily dalekorodzinny wieczorek
dodatkowo:
postanowienie 1 – silownia (wiem, wiem… niesamowite)
postanowienie 2 – solarium (sorry ale musze… po 4 miesiacach w finlandii mi sie nalezy)
ale wszystko to postanowienia noworoczne ;)

bran van 3000 astounded . lamb wonder . bjork hyperballad . kid alex fame . air cherry blossom girl . smolik feat mika l mine . myslovitz i’d like to die of love . reni jusis ostatni raz . dj shadow you can’t go home again

gryze sobie warge
odruch czysto nerwowy
nie radze ‚sobie ze soba’
wczoraj z ewa ustalilismy ze srodowisko odciska na nas niezwykle silne pietno – ktorego juz nigdy sie nie pozbedziemy
jestesmy naznaczeni :(
w sumie cos co oboje wiedzielismy od dawna… ale warto bylo sobie przyznac obustronna racje w tej kwestii
przesluchalem juz wszystkie dostepne mix’y i nie mix’y kid alex jakie znalazlem
dalej nie mam dosyc – niesamowite
dziwnie sie czuje, nie wiem co robic
kid alex fame w mix’ie dub’owym milk and sugar

kk

10 komentarzy

kokakola bez babelkow jest straszna, a z babelkami tez!!!!!!!!!!!

:(((((((((

3 komentarzy

nie chce napisac tutaj czegos… czego nie powinienem tutaj pisac. a bardzo mnie to meczy. nastroj czlowieka moze sie zmienic w ciagu 1 glupiej minuty.
powiem tylko tyle ze uciekam od was na chwile…

simon cowell jest moim idolem. doskonale. wojewodzki przy nim to szmata. nic nowego. jego prezenty??? bardzo prosze… co to wogole ma byc. ale ciesze sie ze dalo sie zauwazyc konfrontacje z simonem cowellem, na ktorego marny kubus sie stylizuje. smutne very. kolo ktory powinien wygrac nadaje sie do radia. tak, tak… ten hydraulik czy ktostam z norwegii. doskonaly glos ale przerwa miedzy zebami jak w aparacie telefonicznym na zetony. przykre ale prawdziwe. kelly clarkson ma dosyc ciekawy glos ale pizdka nic ze soba nie reprezentuje wydajac swoje nedzne hit’y, jedynie miss independent byl do zniesienia, wszystko pozniej – masakra. will young moglby zaspiewac cos nowego mysli ze ten kawalek przepcha go wszedziee? niesadze… ale whatever. ala janosz (sorry, kurwa… alex) chyba nie mogla wypasc gorzej. halo!!!!!!!!! ta piosenka jest wogole nie dla niej. powinna zaspiewac kawalek kelly. ale wygladala ladnie. arabki nieskomentuje… zalecialo natacha atlas :) i dobrze. inni byli dla mnie tak niecharakterystyczni ze wogole ich nie pamietam.
anyway… stawiam na norwega

tml.jpgtml.jpgtml.jpgtml.jpgtmj.jpgtmh.jpg

* * * * *

3 komentarzy

wesołych świąt everybody :D

jestem w Polsceeeeeeeeeeeeeeeeee
duzo slonca, cieplo, pieknie.
buziaki


  • RSS