raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2004

herkat

10 komentarzy

aaa… juz jestem wkurzony… moja wiesniacko-pichacka kamerka internetowa nie potrafi uchwycic geniuszu obciecia mego :) joł. no i nic na tych zdjeciach ponizej szczegolnego nie widac, a ta fryzura jest zajebiscie wyjatkowo-superowska. nic… powiem jedno; po raz pierwszy wyszedlem od fryzjera calkowicie, 100procentowo zadowolony… brawo dla mai.
p.s.
czy widzial ktos wczoraj na jedynce pania joanne naturalny??? MATKO!!!

raffhair.jpg

dolcegabbana.it

dg1.jpg
dg2.jpg
dg3.jpg

nie bede nikogo zanudzal opowiesciami o dluuuugiej imprezie (chyba, zobaczymy czy sie mimowolnie nie rozkrece). bylo bardzo fajnie i w piatek (prozak 6/10 chillout cafe 4/10 i cien 8/10 <- moj ranking… nie wiem czy jest wspolmierny z rzeczywistoscia bo stezenie alkoholu we krwi w kazdym przypadku sie roznilo) i w sobote (jedynie proxaczek). wczoraj wlasnie w prozaczku zebral sie calkiem niezly team, sam nie wiem jak to sie stalo: ewa, ania, malwa, marcela, tunia, bart, maciek, kuba, tomek i ja tez (artek z kolegami poszedl sobie do queer’a – ok…:D ) :D no i bardzo fajnie bylo wogole. a hitem wieczoru bylo poznanie kristiego i marthiego. bardzo mi milo… no i wogole jestem dzisiaj mega pozytywnie nastawiony do swiata, tylko wszystko za bardzo sie RUSZA i PISZCZY KOLO UCHA, tak wiec poloze sie przed tv.

> czek ir aut
www.miennta.prv.pl

OBSESJA

11 komentarzy

moja obsesja powraca…

miennta – warto odpłynąć
miennta.com juz dziala… mozecie zobaczyc tam fragment teledysku… albo cos sie rypie albo to jest celowe…

miennta1.jpg
miennta2.jpgmiennta3.jpg

dostaja ode mnie milion gwiazdek za DEBIUT ROKU…
sta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpg

znalazlem na stronie pomaton emi, nie jest to rewelacyjna jakosc… ale lepsze to niz nic… posluchajcie
chylińska – winna
sta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsti.jpg    posłuchaj play.jpg

totalnie podoba mi sie nowa chylinska.
nie przypuszczalem…
ale kawalek winna jest bosko-genialny, teledysk tez calkiem przekozacko-wypasiony (zapozyczenie pol-tobiowe).
a poor leno widzial teledysk miennty… kurrrrrrrde, czemu ja nie?????????
ide sie wkleic w emtiwi i zobacze bo tak.
a tak wogole to wrocilem wlasnie z krakowa. mega fajnie bylo bo zobaczylem moje kochane twarze, no, nie moje ale wiecie… moje – gaba i ania przyjely opcje mieszkania ze mna wiec wlaczamy teraz szukanie :) no i kreca film „w szafie”. bardzo dobry to pomysl ale scenariusz okryty jest scisle okryta okrywajaca tajemnica wiec nic nie powiem. panie w dziekanacie dzisiaj przemile, polecam, jak nigdy i dostalem indeks juz gotowy… teraz tylko mieszkanko i startujemy z tym 6 koksem.
ide cos zjesc…
chylinska jest winna

dodalem nowy albumik i uaktualnilem liste, a poza tym nie mam czasu nic wam napisac bo pracuje wlasnie nad strona www.
acha… mam czapke kierowcy tira :) narrrrreszcie.
teraz poszukuje metalowych agraffffkowych plakietek :)

czy to, jaki styl zycia prowadzil ktos wiele lat temu powinno zawazyc na tym jak oceniam ta osobe dzisiaj??
ja juz nic nie wiem i wszystkiego mam dosyc…
ale umieszcze kawalki totalnie nieadekwatny do mojego stanu (moze poza jednym)…
the chemical brothers – get yourself high
sta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpg    posłuchaj play.jpg
zobacz teledysk na mtv.com play.jpg
missy elliott – i’m really hot
sta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpg    posłuchaj play.jpg
zobacz teledysk na mtv.com play.jpg
blink 182 – i miss you
sta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpgsta.jpg    posłuchaj play.jpg
zobacz teledysk na mtv.com play.jpg


  • RSS