raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

…”pani” nie widzi 3d!!!!!!!!!!!!!
a20.jpg

memo1.jpgmemo2.jpgmemo3.jpgmemo4.jpg
copyright by the portuguese :) 2004

kolejne party, tym razem pol-urodzinowe skonczylo sie odwiedzinami czarnych panow i nieplanowanymi bonusami, ja wreszcie skonczylem 22 lata. mimo wszystko bylo calkiem spokojnie – spokojniej niz poprzednio. ale…ale…ale… sasiad chyba nas juz nie lubi zbyt bardzo. moze tak… nie wita nas juz rownie entuzjastycznie! dzieciaki z porto bawily sie z nami swietnie i bardzo fajnie dj’owali w prozaku w piatek. ricardo 1 polecial w klimaty a la strefa22 w czasach swej swietnosci a ricardo 2 nie polecial wcale, bo jakis dzingielek nie wspolgral z jego minidyskiem i costam z wyswietlaczem nie bylo dv i dlatego nie po-vj-owal jak wczesniej obiecal. trudno, zdarza sie. a to czesc (tylko czesc)imprezowych mordeczek:
party1.jpgparty2.jpgparty3.jpgparty4.jpgparty5.jpgparty6.jpgparty7.jpgparty8.jpgparty9.jpgparty10.jpgparty11.jpgparty12.jpgparty13.jpgparty14.jpgparty15.jpgparty16.jpgparty17.jpgparty18.jpgparty19.jpgparty20.jpgparty21.jpgparty22.jpgparty23.jpgparty24.jpg

miliard zadan… zero czasu…
strasznie duzo wszystko bardzo… totalna jazda. a portugalczycy jada do domu… swietnie sie bawilismy. fantastyzm! duzo duzo duzo wszedzie. bede kiedys. raff


  • RSS