raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2004

anty

10 komentarzy

miliard powodów aby nie wychodzić z domu… poprostu nie mam ochoty bawić się w andrzejki, nie dzisiaj… jeśli przyjdzie mi ochota to zapewne 30go… w odpowiednim dla tego ceremoniału czasie.
pan z miast jest prześmiewcą moich propozycji urbanistycznych. wcale nie podoba mu się mój unikatowy plan zagospodarowania przestrzennego. według niego miło by było gdybym czas, który przeznaczyłem na dopracowanie strony graficznej, przeznaczył na myślenie… jak słodko… i właśnie za to kocham planowanie szmato-przestrzenne. grrrrr
projekt teatru w powijakach… zresztą kraków w moim mniemaniu nie zasłużył na nowy teatr… rebelia! zaprojektuję coś anty… to teraz takie modne, całkiem fresh. to pikanie mnie wkurza, ale zostawiam… niech mnie wreszcie ktoś usłyszy…

sylwester o takiej tematyce poszukuje się! jeśli się nie znajdzie, to organizuje się!

na mtv.pl mozna posluchac nowej plytki gwen stefani, polecam…
szczegolnie bubble pop electric feat. johnny vulture….. mniiiiiiiiiiam

z autopsji ;)

5 komentarzy

pop jest coraz bardziej ‚soczysty’, coraz mniej ‚obciachowy’. nowe destiny’s child – lose my breath naprawde radza sobie z utrzymaniem wysokiego poziomu w tym gatunku. juz wlaczam opcje powtarzaj… podobnie sprawa wyglada z nienudzaca mi sie jeszcze gwen.
od wczoraj ucze sie hiszpanskiego. ESPAŃOL, intensywnie. dzis za kilka godzin jade do budapesztu z julio i raquel. bede cwiczyl hiszpanski na wegrzech.
ok spadam,
bardzo niepodoba mi sie juz ten layout, trzeba cos z tym zrobic, ale to jak wroce… milego wolnego czasu.

taram taram

8 komentarzy

ugotowalem grochowke :D jejejeejejejejejejejejejejejejeje


  • RSS