raff blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2005

nadszedł nareszcie… czterodniowy odwet. odpoczywam, projektuję, leżę, słucham i nie robię ani jednej latte. cały pracuję nad www.punkttest.prv.pl
- Chciałbym zwrócić ten miód pitny, nie jestem w stanie go wypić.
- A dlaczego?
- Ponieważ zbierają się nad nim komary w tamtej sali.
(bez komentarza)

? ? ?

8 komentarzy

wkrótce zapraszamy na otwarcie oficjalnej strony grupy ZUPA – www.zupaproject.com
R.,M.,R.

.

8 komentarzy

nowa notka bynajmniej nie będzie fajna i śmieszna i o śniegu. wogóle nie mam ochoty pisać o tym wszystkim, co ostatnio się dzieje… chyba najwyższy czas zrezygnować z pewnych rzeczy… z bólem serca… ze względu na wspaniałych ludzi… strasznie będzie mi brakowało moich lolinek wszystkich, aż na samą myśl chce mi się płakać… szkoda gadać.

bożole 2005 najobrzydliwsze wszechczasów. wolę montepuczjano i hotłajn. strasznie dużo wina, jakeśmy bogowie… jezus też pił. zdrowie byle nie beaujolaisem

To bardzo smutne, kiedy bliskie mi osoby cierpią. Wszystkie problemy są nieważne wobec ulotności życia. Jest mi niesamowicie przykro z powodu śmierci Twojego brata. Ewciu, jesteśmy z Tobą.

C.O.A.D.

8 komentarzy

próbuję być obiektywny. do tej pory nie było rzeczy dla której zrobiłbym prawie wszystko. dla tej płyty jestem w stanie zrobić wszystko. WSZYSTKO! nie ma słów, żeby opisać jej doskonałość. madonna pokazała! jest dicho, jest po polsku, jest nowe brzmienie, i motywy etniczne… a sam niedźwiedzki w trójce nie wiedział co powiedzieć… zachwycony, ja również.
P O L E C A M

jeden dzień

17 komentarzy

zainspirowałem się. słucham i oglądam sobie gold digger kanye westa na zmianę z my humps b.e.p. na moim nowym ipodzie video i tarzam się w moich najnowszych jeansach od dolce&gabbana wśród walizek i toreb od louisa vuittona. ciągle w rozjazdach. moje trójpoziomowe mieszkanie na manhattanie z widokiem na central park coraz bardziej mnie nudzi. jutro znowu lecę na barbados w sprawach służbowych. zaraz odwiedzę gucciego na 5th avenue, bo nie chce mi się wzywać służby aby poszukała mi w garderobie ciuchów wyjściowych. vertu wysadzany diamentami swarovskiego pokazuje że dzwoni gwen… odrzucam, nie rozmawiam z dziwką od czasu kiedy zniszczyła się kolekcją l.a.m.b. już mam wkurw. szofer. prywatny odrzutowiec. i kolacja z madonną i guyem w londyńskim city. starzy dobrzy przyjaciele. w karcie kiszona kapusta z cukrem jako starter. biorę! danie główne – grysik z sokiem malinowym. deser – ogórkowa. HIGHlife

to, że jest coraz bardziej cholernie zimno jest akurat spoko. im bliżej grudnia, tym bliżej przesilenia i znowu będziemy mieli dłuższe dni. tramwajowe linie wysokiego napięcia już trzaskają i błyskają z zimna. czekam(y) na śnieg, bo na śniegu wygląda to mocno zajebiście. przestańcie miauuuuczeć, że idzie zima. zima jest w pyte! pamiętajcie: „to mnie nawilża”, „to mnie utwardza”, żadne tam super, cool, trendy, jazzy, grubo. i wszystko będzie ok.
zupa się gotuje…
praca wre…

zupcia.jpg

fuck 2005

18 komentarzy

prawie każdy występ był genialny… umarłem przy madonnie, coldplay’u, robbie’m… borat niewątpliwie nie pokaże się przenigdy w kazachstanie bo go tam zlinczują. lisboa dała rady chyba 100 razy bardziej niż roma w zeszłym roku, choć nie wygrywały moje typy… MADONNA KICKS ASS

mtvla2.jpg

ema5.jpgema5.jpgema5.jpgema5.jpgema5.jpg
jedziemy w całą dziewiątkę! pusia mała i duża, gorgonzolla, gwiazda, paula, anette, ewa, beckham i ja. tak, tak. jedziemy na mtv ema 2005 do lizbońskiego multikina w krakowie. zajebiście. zagrają wszyscy na żywo, a ja się posram ze szczęścia. już nie mogę się doczekać… jeszcze 5h…
raff przestań się podniecać, zachowujesz się jak jakaś ciota! :) madonna na żywo to nic takiego.
ej można tańczyć w fotelu??


  • RSS