raff blog

Twój nowy blog

przyjaźń

1 komentarz

prawdziwa przyjazn. wedlug mnie jedynie miedzy kobieta i mezczyzna i tylko do czasu w pewnych przypadkach… do czasu gdy ktos sie nie zakocha w przyjacielu. przyjazn miedzy dwiema kobietami predzej czy pozniej sie skonczy, oczywiscie sa wyjatki. dwaj faceci – przyjaciele, sam nie wiem, troche lepiej niz 2 kobiety, ale wzorem chyba jest stosunek damsko-meski. mam kilka prawdziwych przyjaciolek, wiemy o sobie wszystko (przynajmniej tak nam sie wydaje :))), to chyba jest optimum. nie wyobrazam sobie zycia bez nich, im moge sie zwierzyc i pogadac o wszystkim, przy nich jestem calkowicie soba…

małpka

1 komentarz

kurcze, jaka zarabista sprawa:
zajrzyjcie pod ten adres www, fajna zabawa…

wieczorek

1 komentarz

no i zrobilo sie ciemno, jak widac zmienilem troszke wyglad strony – tylko dlatego ze cholernie sie nudzilem i mialem kupe czasu, dodalem kilka fotek, mam nadzieje ze jest ciekawsza i komus sie spodoba. caly dzien nic nie robie, uwielbiam to, jutro moze zrobie cos z angielskiego, kurde, w poniedzialek wreszcie pojade do kraka, spotkam sie z ludzmi za ktorymi teraz strasznie tesknie, we wtorek na uczelni bede szukal tego co widzialem we srode. bedzie fajnie, tymczasem borem lasem

jaki jest sens zycia bez milosci??? z kazdym dniem jest gorzej, brakuje mi tego strasznie, dlaczego nigdzie jej nie ma, szukalem wczoraj przy barbakanie i na starym kleparzu … i nic. nie ma … po sesji poszukam w miasto krakoff ;) na szczescie nie brakuje mi przyjaciol. bez nich bylbym juz dawno skonczony!

znalazlem dzisiaj fajne radyjko, nadaja z reno w usa, muzyka w miare okay, nudzac sie wyslalem tone sms’ow do znajomych i fajnie sie przy tym bawilem. mam sie uczyc angielskiego we wtorek zaliczenie, jakos mi sie nie chce, caly czas mysle… o czym? hmm sam nie wiem. teskni mi sie za tunia, kinga i wogole tak siedze w beznadziei, wlasnie leci hey baby no doubt, dostalem sms’a od vinga – zakochal sie … szczesciarz.

02-02-2002 –> zaczynam zapisywac swoje zycie, mysle ze fajnie bedzie kiedys to przeczytac. sesja juz prawie za mna, jeszcze 1 egzamin z kresek, mysle ze jakos to pojdzie, tymczasem poznalem kogos… w sumie sam kontakt wzrokowy, ale zawsze to cos, na uczelni. zobaczymy jak sie to potoczy, trzeba byc optymista, bedzie dobrze… :)


  • RSS